De meeste keuze bij de grootste van Nederland!
7 dagen per week open. Bel: 020 - 611 06 12
0item(s)

U heeft geen items in uw winkelmand

Product was successfully added to your shopping cart.

    Bezorgen

  • Bezorgt Alleschilderijen ook buiten Nederland?
    • Alleschilderijen bezorgt ook in België en Duitsland. Hiervoor gelden wel andere tarieven.
  • Wat is de levertijd?
    • Wij hebben als doel om zo snel mogelijk uw bestelling te leveren. Vanwege onze grote collectie en het aantal bestellingen kan het soms zijn dat een schilderij even niet op voorraad is. U ontvangt hierover een bericht.
  • Met wat voor materiaal wordt het
    schilderij ingepakt?
    • Uw bestelling wordt door ons grondig verpakt met bubbelplastic, karton en beschermende rubber strips. Hiermee zorgen wij ervoor dat uw bestelling maximaal beschermt is.
  • Door wie wordt mijn bestelling
    geleverd?
    • Uw schilderij wordt geleverd door een verzendhuis. Dit is in enkele gevallen DPD of een koerier van onze speciale schilderijen bezorgdienst.
  • Worden er bezorgkosten berekend?
    • Voor bestellingen onder de 125 euro rekenen wij een bedrag van 10 euro binnen Nederland én België. Bij een bestelling van 125 euro of meer verzenden wij bestellingen in Nederland geheel GRATIS!
  • Wat gebeurt er met mijn bestelling
    wanneer ik niet thuis ben?
    • Uw bestelling wordt altijd twee maal aangeboden. Als u de eerste keer niet thuis bent ontvangt u een brief waarin staat wanneer uw bestelling opnieuw wordt aangeboden. Mocht u de tweede keer ook niet thuis zijn dan word het schilderij afgeleverd bij een ophaalpunt of terug naar ons gestuurd. Als u het schilderij dan alsnog willen ontvangen, dan rekenen wij daar nogmaals de verzendkosten voor.
  • Wat moet ik doen indien mijn zending
    is beschadigd?
    • Wanneer u zending beschadigd is, moet u de volgende stappen ondernemen:

      Stap 1: Maak foto's van de verpakking en het schilderij zodat wij deze kunnen beoordelen.
      Stap 2: Neem contact met ons op via administratie@maisondefrance.net en stuur de foto's van de beschadiging mee, samen met uw ordenummer.
      Stap 3: Wij zullen uw foto's beoordelen en een ophaalafspraak met u maken voor het beschadigde schilderij. Let wel op dat u het schilderij deugdelijk verpakt.
      Stap 4: Wanneer wij het beschadigde schilderij ontvangen zullen wij u een nieuw exemplaar toesturen.
  • Hoe kan ik een schilderij retourneren?
    • Als u een zending wilt retourneren moet u de volgende stappen ondernemen:

      Stap 1: Neem contact met ons op om een ophaal afspraak te maken. Download het retour formulier en geef aan waarom u het schilderij wilt retourneren. Als het schilderij terug bij ons is zullen wij het controleren op eventuele schade. Daarna kunt u uw geld binnen 2 weken terug verwachten.
  • Hoe is de garantieregeling?
    • Wij bieden een garantie van 10 jaar. Wij gaan ervan uit dat de kleur en het materiaal in topconditie blijven gedurende deze periode.