0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelmand

Product was successfully added to your shopping cart.

Vragen over bestellen

    Bestellen bij Alleschilderijen.nl:

  • Hoe kan ik bestellen?
    • Bestellen op onze website gaat heel eenvoudig. U kunt direct uw producten bestellen en afrekenen. U kunt ook een account aanmaken zodat u gemakkelijk nog eens een bestelling bij ons kunt doen. Het snelst is om uw bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken.. U hoeft dan alleen uw gegevens en een afleveradres en factuur adres in te vullen.

      Heeft u nog vragen?
      Bekijk dan onze hulpvideo, hier leggen wij stap voor stap uit hoe u een bestelling kunt plaatsen.

  • Kan ik een aangepast formaat schilderij
    bestellen?
    • In de meeste gevallen is dit mogelijk. Neem contact met ons op via contact@alleschilderijen.nl, ons contactformulier of onze online chat over het betreffende schilderij.
  • Kan ik een bestelling wijzigen?
    • Wilt u uw bestelling wijzigen maar heeft u al afgerekend? Neem dan contact met ons op via contact@alleschilderijen.nl, ons contactformulier of onze online chat.
  • Kan ik een bestelling annuleren?
    • Als u een bestelling heeft geplaatst, dan kunt u deze annuleren door een email te sturen naar contact@alleschilderijen.nl of met ons contactformulier. In deze email vermeldt u uw bestelnummer en de naam van het product dat u wilt annuleren. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat dit binnen een dag gedaan wordt, anders zal uw bestelling al onderweg zijn.
  • Hoe kan ik mijn bestelstatus volgen?
    • U krijgt van ons een track & trace code van de transporteur waarmee uw bestelling wordt verzonden. Hiermee kunt u eenvoudig zien waar uw bestelling zich bevindt: bijvoorbeeld of het nog bij ons is, of het is opgehaald door de transporteur of dat het al onderweg is naar uw huis.
  • Wat moet ik doen als ik een verkeerd
    schilderij heb besteld?
    • Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op via contact@alleschilderijen.nl of ons contactformulier. Vermeld hierin wel altijd uw bestel nummer.
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    • Wanneer u niet tevreden bent met onze diensten/producten, dan willen wij dit graag weten, zodat wij hier onszelf kunnen verbeteren. U kunt een mail sturen naar contact@alleschilderijen.nl of ons contactformulier invullen.

Bekijk onze video over hoe u kunt bestellen