0item(s)

U heeft geen items in uw winkelmand

Product was successfully added to your shopping cart.

Vragen over bezorging

    Bezorgen

  • Bezorgt Alleschilderijen ook buiten Nederland?
    • Alleschilderijen bezorgt ook in België en Duitsland. Hiervoor gelden wel andere tarieven.
  • Levertijd
    • Wij hebben als doel om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Vanwege de collectie en het aantal bestellingen kan het zijn dat een schilderij even niet op voorraad is. U ontvangt hierover een bericht. Wanneer u voor 15:00 uur bestelt verzenden wij de bestelling dezelfde dag. U ontvangt daarna van ons een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.
  • Hoe wordt uw schilderij verpakt?
    • Uw bestelling wordt door ons grondig verpakt met bubbeltjesplastic, karton en beschermende hoeken. Hiermee zorgen wij ervoor dat uw bestelling maximaal beschermd is.
  • Door wie wordt mijn schilderij geleverd?
    • Uw schilderij wordt geleverd door een verzendhuis. Dit is in de meeste gevallen DPD omdat wij hier goede ervaringen mee hebben. U krijgt ook een track & trace code van ons zodat u gemakkelijk kunt zien waar uw schilderij zich bevindt.
  • Worden er bezorgkosten berekend?
    • Voor bestellingen onder de 100 euro rekenen wij een bedrag van 10 euro binnen Nederland
  • Wat gebeurt er al ik niet thuis ben?
    • Uw bestelling wordt altijd twee maal aangeboden. Als u de eerste keer niet thuis bent ontvangt u een bericht waarin staat wanneer uw bestelling opnieuw wordt aangeboden. Wanneer u de tweede keer ook niet thuis bent wordt het schilderij afgeleverd bij een ophaalpunt of terug naar ons gestuurd. Mocht u het schilderij dan alsnog willen ontvangen rekenen wij daarvoor (nogmaals) de verzendkosten.
  • Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?
    • U kunt de zending ook weigeren. Want wij willen dat u een perfect produkt krijgt. Als u het schilderij aanneemt en u heeft de bon van de transporteur voorzien van uw opmerking dat de verpakking is beschadigd, en als dan blijkt dat uw schilderij ook is beschadigd. Kunt u deze met het retourformulier terug sturen. U krijgt dan een nieuw schilderij van ons.
      Wanneer u zending beschadigd is, moet u de volgende stappen ondernemen:

      Stap 1: Maak foto's van de verpakking en het schilderij zodat wij deze kunnen beoordelen.
      Stap 2: Neem contact met ons op via contact@alleschilderijen.nl en stuur de foto's van de beschadiging mee, samen met uw ordenummer.
      Stap 3: Wij zullen uw foto's beoordelen en een ophaalafspraak met u maken voor het beschadigde schilderij. Let wel op dat u het schilderij deugdelijk verpakt.
      Stap 4: Wanneer wij het beschadigde schilderij ontvangen zullen wij u een nieuw exemplaar toesturen. U ontvangt hierover nogmaals een track & tracecode.
  • Hoe kan ik een schilderij retourneren?
    • Als u een zending wilt retourneren moet u de volgende stappen ondernemen: Neem contact met ons op om een ophaal afspraak te maken. Download het retour formulier en geef aan waarom u het schilderij wilt retourneren. Als het schilderij terug bij ons is zullen wij het controleren op eventuele schade. Daarna kunt u uw geld binnen 2 weken terug verwachten.
  • Garantie op uw aankoop
    • We bieden u 10 jaar volledige garantie op kleur en materiaal. Dus een schilderij bij alleschilderijen.nl kopen is een veilige aankoop voor vele jaren plezier.

Logo's verschillende betaalmogelijkheden